Hyggeturnering for Senior 55+
31.08.2020 kl. 09.30 - 31.08.2020 kl. 11.30

Hyggeturnering for seniorer 55+

er en aktivitet for seniorer/motionister på 55+ der afholdes hver mandag fra kl. 9:30-11:30 i sommersæsonen. Formålet er at styrke både det sportslige og det sociale. Vi starter mandag den 18. maj og spiller også i juli måned og frem til medio september, hvor vi afslutter sæsonen med fællesspisning.

Turneringen er for alle, der kan lide at blive udfordret og spille tennis under hyggelige omstændigheder og have det sjovt med hyggelige tenniskammerater.

Kom og vær med i fællesskabet - det er åbent for alle let øvede og øvede tennisspillere. Her møder man bare op, og man behøver ikke have en makker med. Er du ny i klubben, er turneringen et godt sted at lære nye at kende og skabe relationer til en måske kommende tennismakker.

I disse corona tider, hvor der er en række restriktioner omkring bl.a. udendørs sportsaktiviteter, vil turneringen blive afviklet under lidt ændrede former i forhold til tidligere - i hvert fald til og med 8. juni, hvorefter der forventes nye retningslinjer for sportsaktiviteter, herunder det antal personer, som må være forsamlet.

Vi spiller double - på tid (15-20 min.). Vi spiller med skiftende makkere, men kun på den bane, som man er tildelt fra start. Det bliver således ikke skiftet makkere på kryds og tværs af banerne.

Selvom det sociale aspekt sættes højt, så kan vi ikke slutte af med efterfølgende fælles hygge med forfriskninger.

Hvis du vil høre mere om turneringen kan du kontakte Elsebeth Gade på tlf. 2872 6397 eller Ingelise Svendsen på tlf. 2218 0182.

Vi glæder os til at se dig til vores kommende mandagsturneringer.

Følgende regler skal følges:

• Sundhedsstyrelsens anbefalinger skal overholdes - se de ophængte plakater på tennisanlægget
  • Mød omklædt op og hold afstand ved ankomsten til tennisanlægget, således at der er 1 meter til nærmeste medlem
  • Medbring drikkelse hjemmefra til brug under spil
  • Forlad tennisanlægget efter spillet
  • Medbring håndsprit eller hånd gel og brug det før og efter spil
  • Undgå fysisk kontakt med andre spillere. Ingen håndtryk og knus som tak for kampen
  • Når banerne fejes anbefaler vi, at man benytter fx handsker til at holde på kosten. Alternativt benyttes håndsprit
  • Toilettet i klubhuset må benyttes.

De bedste hilsner

Elsebeth og Ingelise