Bliv sponsor i Ringsted Tennisklub

Bliv sponsor i Ringsted Tennisklub – Styrk dit brand og gør en forskel i lokalsamfundet

At blive sponsor i Ringsted Tennisklub er ikke bare en investering i dit brand, men også en unik mulighed for at vise social ansvarlighed og støtte det lokale samfund. Her er nogle af de vigtigste grunde til, hvorfor et sponsorat hos os er en værdifuld beslutning for din virksomhed:

1. Synlighed og brandeksponering: Som sponsor i Ringsted Tennisklub får din virksomhed synlighed gennem vores mange reklameplatforme. Dette inkluderer skilte på vores spillebaner, både indendørs og udendørs, samt på vores hjemmeside, som besøges af et stort antal klubbens medlemmer og tennisinteresserede. Derudover tilbyder vi reklamemuligheder i vores nyhedsbreve og på sociale medier, hvor vi jævnligt omtaler vores sponsorer med taknemmelighed og anerkendelse.

2. Netværksmuligheder: Ved at blive sponsor i Ringsted Tennisklub bliver du en del af et netværk bestående af andre lokale erhvervsdrivende og klubmedlemmer. Dette åbner op for nye samarbejder og forretningsmuligheder, da du får mulighed for at møde potentielle kunder og samarbejdspartnere i en uformel og positiv sammenhæng.

3. Støtte til sport og sundhed: Tennis er en sport, der fremmer fysisk sundhed og mental velvære. Ved at støtte Ringsted Tennisklub bidrager du til at fremme en aktiv livsstil og sportslig udfoldelse i dit lokalområde. Dette er en fremragende måde at vise social ansvarlighed på og skabe positiv opmærksomhed omkring din virksomhed.

4. Skræddersyede sponsorpakker: Vi forstår, at hver virksomhed har unikke behov og mål med deres sponsorater. Derfor tilbyder vi skræddersyede sponsorpakker, hvor vi i tæt dialog med dig udformer en pakke, der passer nøjagtigt til din virksomheds målsætninger og budget.

5. Gør en forskel: Dit bidrag som sponsor går direkte til støtte af klubbens aktiviteter og udvikling af faciliteter, hvilket gør en mærkbar forskel for vores medlemmer og deres familier. Dette er din chance for at være en del af noget større og bidrage til sportens vækst i Ringsted.

Bliv en del af Ringsted Tennisklub i dag og oplev de mange fordele, der følger med et partnerskab med os. For mere information om sponsorat muligheder, kontakt formanden for vores sponsorudvalg, Lene Christensen, på juniorformand@ringstedtennisklub.dk eller telefon 2125313. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores team!

Sponser muligheder

I Ringsted Tennisklub tilbyder vi forskellige sponsorpakker, men vi er også åbne for at tilpasse dem efter jeres specifikke behov.

Hovedsponsor

Dette sponsorat skræddersys og diskuteres fortroligt mellem de involverede parter for at sikre en gensidig fordelagtig aftale.

Guld sponsor / Skilte sponsor

• Placering af skilt på en udendørs bane
  • Skilt på en af vores indendørs sponsor-vægge
  • Virksomhedens logo og hyperlink på vores hjemmeside på unik landingside. (Se eksempel)
  • Mulighed for reklame i vores nyhedsbrev én gang årligt
  • To medarbejdere får mulighed for at spille uden kontingent i tre måneder
  • Løbende hædersomtaler på vores sociale medier

Pris: 5.000 kr. ekskl. moms, plus engangsudgift til fremstilling af skilte (ca. 2000 inkl. moms)

Sølv sponsor / Digital sponsor med ét skilt

• Logo og hyperlink på vores hjemmeside på unik landingside. (Se eksempel)
  • Skilt på enten en indendørs sponsor-væg eller en udendørs bane
  • Reklamemulighed i vores nyhedsbrev én gang om året
  • To medarbejdere får mulighed for at spille uden kontingent i tre måneder
  • Løbende hædersomtaler på vores sociale medier

Pris: 3.600 kr. ekskl. moms, plus engangsudgift til skilt (ca. 2000 inkl. moms)

Individuelle sponsorater

Vi er altid klar til at indgå i dialog for at skabe skræddersyede løsninger, der passer præcist til jeres behov.

Det med småt

Et sponsorat varer normalt 12 måneder med automatisk fornyelse, medmindre andet aftales. Sponsorater følger kalenderåret, og ved opstart midt i året tilpasses prisen for den resterende del af året. Opsigelse skal ske skriftligt mindst en måned før udløb. Sponsoren kan levere eget skilt, men det må ikke afvige fra klubbens standardformat uden aftale.

Ringsted Tennisklub har også en aftale med Gittes Skiltecenter, som kan hjælpe med produktion af skilte. Klubben leverer standard aluplader til Reklamecentret, som derefter producerer skiltene til en favorabel pris. Klubben står for opsætningen af skiltene.

Kontakt For yderligere information eller for at drøfte sponsoratmuligheder, kontakt formanden for vores sponsorudvalg, Lene Christensen, på juniorformand@ringstedtennisklub.dk eller telefon 2125313.