Standerhejsning & Tennissportens Dag
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Åbent hus på Tennissportens Dag lørdag 27. april 2024

Nysgerrige og nuværende medlemmer inviteres til Tennissportens Dag lørdag 27. april.  Alle er velkomne til en sjov og aktiv dag på banerne – uanset alder og tenniserfaring.

Tennissporten Dag afholdes fra kl. 11.00 til 15.00. Sammen med tennisklubberne over hele landet åbner vi dørene og giver enhver interesseret mulighed for at prøve tennis. Alle kan lære at spille tennis – og både voksne, familier med børn, ældre, nybegyndere og øvede kan deltage. Med andre ord er dagen en oplagt mulighed for at tage venner, familie eller måske kolleger med til en underholdende oplevelse.
Vi er selvfølgelig med og vil give den hele armen for at vise, hvorfor lige netop Ringsted Tennisklub er den allerfedeste klub at være medlem af.

Vi håber, at så mange som overhovedet muligt vil deltage. På den måde kan vi give vores nye tennisgæster en god social oplevelse med sporten og med vores klub.

Det er gratis at deltage, og klubben står klar med låneketsjere, bolde, forfriskninger og godt humør.

Programmet byder på:

Kl. 11.00: Velkomst og standerhejsning

Bestyrelsen byder velkommen og du kan opleve en sand tennis tradition - standerhejsning.

Kl. 11.30: Tennisaktiviter

Mulighed for at deltage i sjove pointspil, lette spilbaserede øvelser med softbolde, spil med eksisterende medlemmer eller frit spil på banerne. Ringsted Tennisklubs trænere og frivillige vil være på med på banerne.

Sådan deltager du:

Du er meget velkommen til at tage venner, familie, naboer eller måske nogle helt fjerde med, som I gerne vil have en sjov og aktiv oplevelse sammen med.

Kig forbi hvis du har lyst til at spille tennis, gerne vil vide mere om klubbens tilbud, eller vil opleve fællesskabet på og uden for banen.

Vores dygtige trænere står klar til at hjælpe alle i gang, og vi har låneketsjere og bolde, så mød blot op på dagen, tilmeld dig her eller tilmeld dig på vores Facebookbegivenhed.

Vi glæder os til at se jer til Tennissportens Dag og standerhejsning lørdag 27. april 2024.

27.04.2024 kl. 11.00 - 27.04.2024 kl. 14.00