Sportyfied League 2024

Sportyfied League 2024

Tilmeld dig til Ringsted Sportyfied League 2024 – en intern Liga klubturnering i Ringsted Tennisklub.

Du kan stille op i single og double. Begge rækker er kønsneutrale (kan ændres efter ønske) og gruppernes inddeles efter dit/ jeres omtrent værende niveau – så ALLE kan være med uanset niveau. Alle deltagere vil blive inddelt i puljer og herefter spilles der alle mod alle i gruppen.

Tanken er at man inddeles i grupper af 4-6 spillere. Nr. 1 og 2 i gruppen rykker op i rækken over, og de 2 lavest placerede deltager ryger ned i gruppen under. På denne måde vil man komme til at spille med/mod flest mulige. (Gælder selvfølgelig ikke første og sidste gruppe) I første gruppespil inddeles man efter det niveau du angiver.

Når du tilmelder dig, bedes du sætte flueben ved dit nuværende niveau. Der er 4 niveauer som er defineret ved tallene 1-4.

• Vælg 1 hvis du er nybegynder
  • Vælg 2 hvis du er let øvet
  • Vælg 3 hvis du er rutineret med meget kamp erfaring
  • Vælg 4 hvis du er spiller tennis på højt (klubmester agtigt) niveau

Sådan spilles der:

Der spilles bedst af 3 sæt med egne bolde. Deltagere sørger selv for at booke bane og spilletidspunkt. Der bliver lavet gruppelister, som hænges op i klubhuset, med navn og telefonnummer, så i kan kontakte hinanden og skrive resultater.

Første gruppespil skal være færdig spillet inden 31. maj.  Undgå at vente til sidste øjeblik Herefter laves de nye grupper, som så skal være færdig spillet inden udgangen af juni.

Der vil være æren og lækre præmier fra Sportyfied på spil til dem der vinder flest kampe.

God kamp til alle deltagere!

Ved spørgsmål så tag fat i turneringsansvarlig Theis på forman@ringstedtennisklub.dk

24.04.2024 kl. 00.00 - 30.06.2024 kl. 23.00